michelmaartje.reismee.nl

Weer thuis!!

Hallo allemaal!

Aan alles komt een einde! We zijn weer thuis.

Spullen ingepakt. WE nemen nu 3 koffers mee ! Die golfspullen van michel ......! We vetrokken dinsdag om 0800 naar de lobby van het hotel . De auto werd voorgereden en dan naar de luchthaven, wat 5 min hier naast ligt. Eerst de auto weggebracht. We hebben 3900 mile afgelegt in deze weken. Ik weet niet precies hoeveel Km dit is , maar wel veel!!

Met de shuttelservice naar Terminal 1 waar we gaan inchecken. Onze koffers zijn aan de zware kant we moeten wat overhevelen!! haha. Nog even een gokje doen van onze laatste dollars, en het worden er ook niet meer , zelf gokken kan op de luchthaven . Om 12.15 uur vertrekt ons toestel voor een vlucht van 3 uur naar Memphis. Er gaan geen rechtstreekse vluchten van Las Vegas naar Nederland met de KLM / North west. Onze bagage wordt doorgelabeld en we hoeven dus ook niet meer opnieuw in te checken in Memphis. We doen nog even een allerlaatste Starbucks en dan na 1 1/2 uur vertrekt ons toestel naar Amsterdam. Deze vlucht zou zo'n 8 1/2 uur duren. We vermaken ons wel met de personal film/computer. We slapen zo goed als niet en zetten ons klokje 9 uur verder.

Een half uur eerder komen we aan op Schiphol. De koffers liggen al op de band , en zelfs alle 3! Pa koster komt ons ophalen . We zijn aardig kappot. Heerlijk dat tijdsverschil.

Als we thuis zijn gaan we maar de spullen opruimen, wassen etc. Je moet bezig blijven om maar niet in slaap te vallen. We doen wel even 3 uurtjes de ogen dicht. En dan de rest 's nachts maar inhalen!!

Dit was het einde van onze verhalen ! We hebben echt een super vakantie saampies gehad en veel mogen beleven en mogen zien!! De foto's komen zsm op de site te staan. Nu nog even bijkomen!!! We vonden het leuk om in ieder geval iedereen op deze manier op d ehoogte te houden van onze vakantie belevenissen. Hoop jullie ook!

x M&M

pat lin en mitchell

he maart en mike

welkom thuis
we komen gauw even langs om alle foto's te kijken
liefs

pat lin en mitchell