michelmaartje.reismee.nl

Grand Canyon naar Las Vegas

Goedemorgen allemaal.

Nog even de verhalen van de laatste dagen! Want we zijn weer thuis!

Maandag na het ontbijt in het hotel zijn we nog langs een aantal prachtige uitzichtpunten geweest aan de rand van de Grand Canyon. Het is meestal 's ochtends goed weer en smiddags gaat de bewolking zich ophopen. Nog een paar laatste plaatjes geschoten en dan gaan we ons laatste Nationale Park van deze vakantie verlaten

Frown
. Maar ja aan alles komt een einde!

Op weg naar Las Vegas.....! We komen langs de Hoover Dam. Een helemega dam aan het einde van de Colorado River. We stoppen eventjes om een foto te schieten en rijden dan snel verder. Wat een toeristische attractie is dit zeg. Het lijkt dat iedereen die alleen Las Vegas aan doet en toch nog iets wil zien, hier naar toe gaat.

Dan om 15.30 uur komen we aan op de Strip in Las Vegas. De straat dus waar alle MEGA hotels aan liggen. Daar we deze 2 weken geleden al hebben gezien besluiten we nog maar even te gaan shoppen in de Fashion Mall. Dit is een heel groot winkelplaza aan de Strip met zo'n 250 winkels. Van grote tot kleine winkels zoals. Hier hebben we ons nog even vermaakt en de Creditcard van de laatste keren even laten lachen!! Nog even wat gegeten en dan op naar Hotel MGM Grand. Deze ligt zo goed als aan het begin van de Strip. Tegenover het New York hotel, dat hotel is net N.Y in het klein met zelfs een achtbaan en het vrijheidsbeeld. Bij ons hotel stond een MEGA MEGAgroten gouden leeuw. In dit hotel worden veel bekendewedstrijden gehouden, waaronder vechtwedstrijden , dit vond michel wel interressant. Ook lopen er achter een glas echte leeuwen rond. Niets is te gek hier, het heeft het grootste casino van Las Vegas, alles draait 24uur per dag. Werijden door naar de Valet parking, en laten onze auto wegzetten, want waar zal je hem terug moeten vinden als je hem zelf gaat parkeren. En dit is wel een luxe....!We gaan incheckenbij 1 van de 20 incheckbalies, wat overigens heel snel ging. En opnaar de kamer.Prachtige kamer en groot!! Je zou elkaar bijna moeten zoeken!!! Het verbaasd je gewoon dat zelfs je koffers er al binnen 10 min op de kamer worden afgeleverd omdat het bijna 6000 kamers heeft!

Nou lekker even douchen en dan gaan M&M nog heel even naar de M&M Mega store. wat fototjes schieten. Deze winkel zit naast ons hotel. Je kan hier alles vinden met een logo van M&M er op. Het heeft 4! verdiepingen en zelfseen bioscoop met de M&M reclames!! We tappenm uit de 30 buizen zelf even wat M&M's moeilijk kiezen tussen al die kleuren. UIteraard nemen we wat niet in de normale zakken zitten.

Michel gaat nog even zijn geluk beroeven op een van de 17000 gokkosten , maar helaas, geen geluk hier!!! Dan nog een lekker nachtje maken .