michelmaartje.reismee.nl

Arches N.P.

Wat een heerlijke dag hebben we weer gehad. We hebben weer mogen genieten en vandaag van The Arches N.P. In dit Park komen zoveel natuurlijke rotsbogen voor dan nergens anders ter wereld. Naast deze mooie roodgekleurde bogen zie je ook allerlei andere grillige rotsformaties.

We zijn naar een heerlijk ombijt bij het hier naast gelegen Pancake House ( Maart d'r favoriet, pannekoeken) haha. Maar ze hadden natuuurlijk ook voor mike een omelet.

Om 08.30 vertrokken voor een dagje belevenis. We zitten hier naast de ingang van het park. Veel water meegenomen, we hadden een prachtig heldere lucht en toen een lekker temp. maar het kon nog wel eens op gaan lopen vandaag. En we hadden wat mooie trails voor de boeg.

Begonnen aan het einde van het Park, daar zijn we de trail gaan lopen naar de Landscape arch trail gaan lopen. Dan kom je bij de grootste boog in het park. Deze is zo'n 100 mtr breed. Echt geweldig en dan met zo'n blauwe lucht er achter. Prima Canon momentje Pa!

Hierna naar de Windows arches, Balanced Rock etc. gegaan. En als klapper van vandaag de Delicate Arch. Dit is de bekendste van het Park. Maar hier moet je wel een 2 km, pittig tochtje in de felle zon en bergachtig gebied voor over hebben!! Maar het heeft het weer beloond. Echt geweldig. Super zeg, en het mooie is dat niet veel mensen deze tocht lopen , dus ook rustig voor de Canon momentjes!! We staan trouwens veel samen op de foto's hoor,prima dat statief Pa!! Na deze geweldige toch , maar opzoek naar een verfrissend drankje en ijsje, want onze koppies stonden in brand!

Nog even de Supermarkt in en dan gaan we zo lekker opfrissen en lekker eten.

Morgen gaan we op weg naar de Grand Canyon. Daar slapen we weer 2 nachten en willen daar de helicopter vlucht gaan doen als mooi bijna einde van de trip!!!

Nou allemaal, tot snel weer!!!

x M&M

p.s Noah, ze hebben hier inAmerika een nieuwehit op de radio. We hebben hem al zo'n 300 keer gehoord. Het gaat over de Green Green Tractor. In weer is wat anders dan de kleine rode tractor!!!!

noah

kleine rode tractor...we gaan ....met kwartje takel en grote blauwe gaan we op avontuur hahahahaha dikke knuffel van noah